Feeman op reis

Uitzicht Santiago

Feeman heef m.b.t. zijn werkzaamheden een drukke maar ook vervelende periode achter de rug. Verder stond zijn priveleven de laatste 3 jaar voornamelijk in het teken van zorg rondom mij na mijn herseninfarcten. Aangestoken door mijn enthousiaste verhalen na mijn pelgrimstocht stond ook voor Feeman vast dat hij ooit eens de Camino naar Santiago de Compostela zou gaan lopen.

Photobucket

Nu zijn de wegen naar Santiago de Compostela ondoorgrondelijk en volgens de overlevering roept de Camino wanneer het hem uitkomt en wanneer de Camino vindt dat je op pad moet gaan. De Camino heeft besloten om Feeman nu te roepen en in zijn dromen, bloed en gevoel drong de stem van de Camino zich op. Ik adviseerde Feeman om de roep van de Camino niet te negeren en de weg te gaan wandelen die hij moet doen. In de wetenschap dat het pelgrimeren hem de rust en de antwoorden zal gaan geven die hij nodig heeft, laat ik hem met liefde en vertrouwen de stem van de Camino volgen.

Sint Jacobus

Met trots kan ik jullie dus vertellen dat mijn maatje zijn Pelgrimage zal aanvangen op 24 mei a.s.
Nieuwsgierig naar het wel en wee van Feeman? Stuur mij een mailtje via mailformulier en ik stuur je zijn weblog toe.

Beslis alleen met hartstocht, misluk rustig
Neem vooral de tijd en bewandel zijpaden
Laat je afleiden
Houd je niet doof voor een boom, voor geen water
Trek je terug in jezelf als je daar zin in hebt en gun je de zon
Vergeet de mensen in je naaste omgeving, verstevig banden met onbekende
Buig je over bijzaken, wijk uit naar de verlatenheid, vermoord het noodslot drama
veracht het ongeluk, analyseer het contact
Neem je eigen kleur aan, tot je in je gelijk staat en het ruisen van de bladeren zoet wordt.
Loop stilzwijgend langs dorpen.
Ik volg je – Carpe Diem

Dit bericht werd geplaatst in Camino 2011. Bookmark de permalink .

14 reacties op Feeman op reis

  1. tagrijn zegt:

    Dat is een hele onderneming. Hoe gaat hij dat doen? Ieder jaar een stuk? Maar ik kan me voorstellen dat het zeer louterend is
    Ik was ook in S. de C. maar keurig met een bus…

  2. CorryR zegt:

    Joh, Feetje, Feeman wel op stap. Jij niet? Doet dat niet “zeer”? Ik ben heel benieuwd naar zijn ervaringen. Ik zal je even mailen.
    Alvast een goede wandeling gewenst voor je man!

  3. Wow, Feeman is dus al begonnen!!! Ik wens hem succes…breng je dat over ???

  4. lekker dom, harrie is weer eens in de warrie met de datum!!!!
    Feeman, succes! Dat je mag vinden wat je zoekt, en ook wat je niet zoejt en toch vindt!

  5. Trui zegt:

    Oh, wat spannend. Gaat hij helemaal alleen, of heeft hij gezelschap? Loopt hij dezelfde stukken die jij en feezoon ook gelopen hebben? Ik ben benieuwd of hij dan ook dezelfde ervaringen opdoet.
    Ik wens hem heel veel succes.

  6. lia zegt:

    Lieve fee,
    ik zie dat feeman al weg is maar ik denk dat jullie wel contakt met elkaar houden.(weet ik wel zeker) wil je feeman heel veel succes wensen.Ik ben heel benieuwd of hij er net zo van gaat genieten als jij en je zoon.Ik hoop dat hij de rust vindt die hij zo nodig heeft.

    Lieve groetjes van Lia.

  7. Ben zegt:

    Ben ook nieuwsgierig!!
    groet, Ben
    p.s. ah stuur me z’n weblog.
    One day, yes one day, ga ik ook luisteren naar de camino!!

  8. Plato zegt:

    Fee, ik kan van hieruit niet mailen via het mailformulier want M. heeft geen Outlook. Maar ik ben beslist geinteresseerd.

    Was dit geen mogelijkheid voor jou om ook weer op pad te gaan? Je zou nog een keer. Of werkt het niet op die manier?

  9. Morgaine zegt:

    Jee ik ben even flabbergasted, via, via, via beland ik hier en lees over de Camino, en ik ben zo ie zo een grote Coehlo fan die daar een prachtig boek over heeft geschreven, de weg naar Santiago maar ik heb ook een ander boek door een journaliste geschreven en gemaakt die hem meerdere malen heeft gelopen maar het boek pas schreef toen zij besloot deze samen met haar dochter te lopen en raar is… in mijn hart wacht ook ik tot de Camino mij roept ooit, wat nog zeker even zal duren maar ik zou graag mee lezen met Feeman en zijn reis op deze prachtige reis met vele mysteries…

    Mijn mail staat vermeld in de reactie als het goed is 😉

    Mijn dank is groot bij voorbaat!

    XXX

  10. Morgaine zegt:

    Dank, dank Feetje!

    Heb al even gekeken ook, ga later echt even goed ervoor zitten, vandaag ook weer een drukke dag voor de boeg, zo kan het zomaar lopen :-))

    XXX

  11. Plato zegt:

    Hoi Fee,
    Zolang ik in Hasselt zit, kan ik niet bij mijn andere mailadres. Dus ik kan pas later bij Feeman reageren. Mocht je de link ook naar bovenstaand mailadres willen sturen, dan graag. Dan kan ik eerder reageren. Veel succes voor Feeman.

  12. miss m zegt:

    Ha die Feetje. Inmiddels is Feeman dus alweer even op pad. Grijnzzzz…jij kon natuurlijk niet met hem mee i.v.m. de koffie die nog steeds voor ons staat te dampen. 😉 Maar ik volg graag zijn grote Camino-avontuur!
    Liefs Mar

  13. Plato zegt:

    Hee Fee, hoe vindt je dit. Ik ben boos, heel boos. Hopelijk ben ik niet de enige.

    http://schrijfbloc.web-log.nl

  14. wilma zegt:

    Wat ontzettend gaaf!
    X Wilma.

Plaats een reactie